Går det att stoppa tiden ett tag?

2010-01-25 @ 21:33:34
Hela världen bara snurrar allt fortare. Ny lägenhet, flyttlådor, laga mat, tvätta, handla städa, ny klass, plugga inför tenta, grupparbete, träning, familj, vänner, förhållande, mig själv - tiden räcker inte till. Jag skulle behöva tredubbla mig själv för att hinna allt jag vill. Om jag bara visste vad jag ville. Magkänslan är inte till någon som helst hjälp - det enda den gnäller om är choklad. Som vanligt svarar min kropp med feber då det blir för mycket påfrestningar. Jag var och tränade bodycombat på IKSU ikväll då lederna värkte mer och mer och jag blev allt varmare. I slutet av passet höll jag på att grillas, huvudet snurrade och huden brändes - jag insåg att jag hade feber och gick hem.

Ett piller, lite vatten och en god natts sömn gör nog susen. Feber är något jag verkligen inte har tid med just nu.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-