Hej ska vi hångla?

2010-01-15 @ 17:52:35
Igår skämde jag ut mig själv igen. Eller jag skrämde i alla fall livet ur en stackars 14-16 årig tjej.

Jag och Emmy hade varit på IKSU och tränat. I omklädningsrummet stod hon och skröt med sina biceps. Hennes biceps är större än mina så jag skröt med att jag kunde rulla tungan på mitten vilket inte hon kan. Sen vek Emmy tungan på ett annat mycket klurigt sätt och jag försökte härma. Snart stod vi båda framför spegeln och gjorde alla konster vi kunde med tungorna. Efter ett tag gick vi tillbaka till skåpet och just som vi stod där och skulle klä på oss jackorna så kändes det som om jag lyckades med det kluriga "tungtricket". Förtjust sprang jag runt hörnet mot spegeln ivrigt viftande med tungan utanför munnen..........Bara det att platsen framför spegeln var inte tom längre, utan där stod den 14-16 åriga tjejen och tittade skräckslaget på mig innan hon liksom backade därifrån.



Postat av: Erika

Ja jag saknar det, men han e fin i kort hår med.



Ha ha å vad ni e tokiga.

2010-01-16 @ 06:46:15
URL: http://macae.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Haha oj oj oj xD Lite pinsamt XD

Allt bra annars då? :)

Kramen

2010-01-19 @ 16:09:18
URL: http://stuffwithmel.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-