Måste....strukturera.....upp.....livet......

2010-01-12 @ 21:01:01
Aaargh var har jag lagt almanackan jag fick i julklapp? Borta, precis som allt annat jag någonsin petat på.

Om mindre än två veckor flyttar jag till en ny lägenhet och jag har inte packat ett klädesplag, inte en ljusstake, inte en bok - inte ens min tandborste.
Om mindre än en vecka börjar jag i en ny klass och jag har inte ens kollat på hur mitt nya schema ser ut, när jag börjar, i vilken sal jag ska vara.

Och så var det förstås det här med: CSN lån, bostadsbidrag, en visdomstand som växer snett och måste tas bort, en kommande 50 års fest, en inflyttningsfest, kolla på utbildningar inom marinbiologi och fysik - boka tid hos en studievägledare, kolla upp vilka helger jag jobbar och säkert massa mer som jag har hunnit glömma vid det här laget.

Jag måste hitta den förbannade almanackan nu, häfta fast den i min arm och skriva, skriva, skriva i den!

Jag vill vara tillbaka med Karin i Egypten och dricka julmust genom snorkeln.


VILL.....INTE......VARA.......VUXEN


På fredag ska jag tack och lov in i dimman med Daniel, om jag nu hittar den förbannade boken tills dess.



Postat av: Annika

Haha! Låter som mitt liv det där, dock är mina tänder perfekta och ger fan i att strula.. Men med almanackan, jisses... Man planerar in fikor med hjälp av den.. Illa illa..

2010-01-12 @ 23:58:00
URL: http://annikagauffin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sannerligen in i dimman! Glömma bort problemen för en kväll!

2010-01-13 @ 22:52:44
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-