"USCH JAG VET VAD DET DÄR ÄR"

2010-01-23 @ 21:34:39
Kära vänner, jag håller som bäst på att flytta och börja ny klass (jag har haft ett liv) så updateringen har varit sisådär. När man flyttar och är ensam bland lådor och stök är det bra att ha en kompis till hand som kan upplysa en om äckliga och värdefulla saker.

Frida: (stolt röst) Vill du se min kleptomanlåda?
Emmy: Okej
Frida: (häller ut lådans innehåll på golvet) Här är allt jag kleptat i fyllan under det senaste året
Vi kollar på en skabbig nyckelring, 5 drinkpinnar, en tuggummiförpackning, en kritsten, en jättestor nöt, ett armband i en rund plastburk, en läskig lila slemmig grej med tentakler, några korkar och en blågrön liten kloss....
Emmy: (Tar upp klossen) Vad är det här?
Frida: Ingen aning, någonting som jag hittat på fyllan, jag tror att det kanske är en sån där man slipar biljardköer med.
Emmy: NEJ UUUUUUURSCH, JAG VET VAD DET DÄR ÄR!!!!!! (Springer iväg och tvättar sig om händerna)
Frida: Vad då? Säg?
Emmy: Det är en sån där sten som ligger inne på killtoaletterna i pissoarerna för att det inte ska lukta urin. Den är säkert full med kiss.

"mmmmm kiss" säger Frida och lägger tillbaka den i lådan.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-