Nu är det vår!

2010-03-14 @ 19:08:09
Ingenting skriker vår så mycket som säsongens första avspark inne på Råsunda. Sol, slask, fågelsong och krokusar i all ära men för mig är den officiella vårdagen den samma som den dag då A.I.K. inleder allsvenskan. Då man står i tunn vårjacka med en bira i handen och hälsar spelarbussen välkommen. Förväntning och spekulationer inför kommande matcher. Känslan är unbeatable!

Tyvärr var inte Gnaget lika på topp som jag idag. Det var väl ingen värdelös prestation men jag hade åtminstone förväntat mig 1-0 till regerande svenska mästarna. Idag fick jag känslan av att A.I.K. hade träningsmatch, de tog det lugnt, joggade lite, kände på planen osv. Vissa prestationer stack ut från mängden, Bojans inlägg i sista halvlek var felfritt, å andra sidan delades många onödiga kort ut. Tur för oss att domaren också var lite slö, Mutumba får passa sina  armbågar i fortsättningen.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-