Varför varför varför?

2010-03-04 @ 20:18:11

Jag håller på att författa ihop en meritförteckning inför sommarjobb jag tänkt söka och då bör man väl ha en trevlig lämplig bild på sig själv. Jajustja en lämplig bild för meritförteckningen var det. Varför tar man ALDRIG seriösa kort? VARFÖR SER JAG UT SÅHÄR PÅ ALLA MINA KORT?
(Obs! Jag är endast alkoholpåverkad på tre av nedstående bilder)

  

   

   

 



Postat av: Annika

Jag röstar på bilden med kalashattar i näsborrarna, det visar att du är påhittig och löser problem på ett utmärkt sätt! Right?

2010-03-06 @ 17:16:57
URL: http://annikagauffin.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja varför? För att du är rolig, skojjig, frän och en kul tjej. Du får ta sådan bild på dig sj kanske en hålla upp armen snett uppifrån bild som alla yngre tar ^^. Tack för i helgen också det var super mysigt. Mattias sa att alla vi tre sov i baksätet på vägen hem och att det såg roligt ut. Synd att ingen tog bild då ha ha.

2010-03-08 @ 10:54:46
URL: http://mylittlehome.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, jag tycker alla dom där bilderna passar hur bra som helst på ett cv! jag skulle då anställa dig iallafall! ;D

2010-03-16 @ 09:33:14
URL: http://bestofwimo.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-