Frida "halvblods-fölet" Nygren

2010-05-12 @ 16:42:32
Min rumskompis Karin åker inlines och jag har länge varit sugen på att själv köpa ett par och börja åka med henne. Idag lånade snälla Karin ut sina inlines till mig för att jag skulle få testa.



Bambi är en underdrift då mrs 180cm och absolut ingen kroppskontroll skulle åka. Jag var som ett halvblodsföl, bara en massa långa ben och ingen balans. Roligaste var första nedförsbacken.

Frida: "HjälphjälpHJÄLP (det sista hjälpet i falsett) NU händer det!"
Karin: "Ramlar du?"
Frida: "Nej"
Karin: "Haha, vad är det som händer då?"
Frida: "Jag vet inte"





Resultatet: Sjukt bra träning för ländrygg, rumpa och lår. Jag tror jag investerar i ett par.


Postat av: Anna

hahah hur söt är inte du i hjälmen?!

Jag är fan också sugen på att prova inlines! Tror dock inte heller att jag skulle kunna hålla balansen så himla bra..

2010-05-13 @ 14:07:47
URL: http://bestofwimo.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad söt du är Frida.



Jag och en vän när vi var små skulle åka med sådana som har fyra två fram och två bak.



Så ska vi hoppa över ett dike och vi diskuterar vem som ska hoppa först och lovade hederligt att den andre hoppade efter även om den förste trillade i. Dock blev det jag som fick hoppa först och jag trillade såklart i.



Hon hoppade inte sedan som vi svurit på att vi skulle göra.



Dålig kompis ha ha =P

2010-05-14 @ 11:51:52
URL: http://mylittlehome.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-