Hata måndag

2010-05-03 @ 22:59:05
"Tell me why?
I don't like mondays
Tell me why?
I don't like mondays
I wanna shooooohooooooohooooot - the whole day down
"

Idag hatar jag måndag lite extra. Att vakna klockan 07.00 efter två dagars alkoholintag, jobbat natt och plockat disk bland fulla människor och en förlust mot Blåränderna - när det ligger snöhögar utan för fönstret, ens cykel inte funkar och man måste till Unniversitetet och sätta sig och räkna det första man gör på nya kursen är en synnerligen otrevlig upplevelse. Inte blir det bättre av att jag idag fick reda på att jag gjort fel inför höst ansökningen och borde skickat ett kompletteringsbrev samt att jag har en as dryg årsredovisning att avsluta från föregående kurs. Åh jajustja, jag glömde - jag är dessutom fast med en överkåt katt som löper och springer runt och skriker och viftar med rumpan stup i kvarten........

I don't like mondays.


Postat av: Erika

Ha ha det där med katten, jag vet hur det är skit jobbigt. Usch jag gillar inte när de är så. Hur söta dom än är så är dom skit jobbiga.

2010-05-04 @ 21:16:14
URL: http://mylittlehome.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-