Solen solen jag ramlar av stolen

2010-05-05 @ 17:33:42
Äntligen tittar solen fram igen. Fyller mig med hopp om att den vita driva utanför mitt fönster kanske, kanske ändå kommer att smälta innan Juni. Idag har jag och Karin städat i hela lägenheten. Det är så rent så att kungen skulle kunna komma hit. Fast det är inte kungen utan Em och Sofia som kommer. Ikväll blir det tjejkväll. Ett gäng glada tjejer, rosévin, vindruvor, popcorn, smink, naglar, kläder och gossip. Jag tror det kan bli riktigt mysigt :)






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-