Utmaningen

2010-05-21 @ 15:05:09
Thanks to Anna så fick jag ett erbjudande om att ta med mig en kompis och få gratis profetionell sminkning, hårstyling och plåtning. Gratis är alltid kul - självklart hoppas företaget i sin tur på att man ska köpa så många bilder som möjligt. I vilket fall som helst var det riktigt roligt, jag fick nyttiga sminktips och vissa bilder blev riktigt coola. Jag köpte en för 495kr. Nu till utmaningen för att se om det var värt pengarna. Min foto intresserade polare Daniel har investerat i en riktig proffskamera. Så nu ska vi se om vi kan få en bättre eller lika bra bild - for free....

Här är kortet som vi ska spöa!



Postat av: A

Så himla fin bild!! :D

2010-05-21 @ 19:20:27
Postat av: Anna

så himla fin bild! :D Riktig toppenbrud!

2010-05-21 @ 19:21:11
URL: http://bestofwimo.blogg.se/
Postat av: frida

Den bilden är dock svårslagen! Ska bli spännande att se om ni lyckades :P



Skönt att höra att det finns någon förklaring till slarvigheten. Tack! Det kändes lite lättare faktiskt. En bra förklaring, dessutom. Nu blev det nästan coolt.. Hm.

2010-05-22 @ 18:20:00
URL: http://hellomiami.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-