Glass och Djurfilmer

2010-11-25 @ 07:42:11
Igårkväll hälsade jag på hemma hos Daniel, det var kul. Jag tycker om att vara där för han har så charmiga husdjur. Hundar, en katt, sköldpaddor, fiskar (spionfisken) - nästan som på zoo. Daniel hade gjort hemmagjord jordgubsglass som han bjöd på. Den var helt fantastisk, önskar att jag också hade en glassmaskin. Sedan kollade vi på jättefina djurfilmer om pingviner, sälar, valar, elefanter, leoparder, flodhästar, surrekater och apor. Naturen är så fachinerande.

Dock är det väldigt skrämmande hur fort tiden går. Jag och Danne har alltid gillat glass. Men var det verkligen tre år sedan vi satt i källaren och åt glass och lyssnade på åskan? Jaa, det var så länge sedan.







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-