JAG ÄR BÄST I VÄRLDEN

2010-10-07 @ 15:32:57
JAG KLARADE DEN! Jag klarade mördartentornas mördartenta!

Aldrig i hela mitt liv har jag slitit så mycket med en förbannad kurs som med "Resursfördelnings teori". Jag har kämpat, gjort fel, kämat vidare, gjort fel, kämat vidare. Det har varit en uppförsbacke i motvind sedan dag ett. Jag har inte haft någon att fråga om hjälp. Aldrig har jag kännt mig så efterbliven som då jag suttit med gröna fasan och försökt räkna. Sen så passerar jag plötsligt en gräns, en spärr då jag känner att det lossnar. Att jag faktiskt inte bara lär sig en formel utan att jag verkligen förstår vad det är som jag gör och varför. Jag darrade då jag kollade tenta resultatet. Jag har lärt mig otroligt mycket under denna kurs, jag har fått ny kunskap och ny förståelse för omvärlden - men jag skulle hellre bada isvak än att tenta om kursen. Förstå lyckan då jag ser att jag klarat den. Jag har inte glidit räksmörgås heller utan jag klaraden den med god marginal! Jag är typ den bästa, smartaste, inteligentaste människan i hela världen! Är jag kapabel till att lära mig den här matten och de här ekonomiska tolkningarna är jag fan kapabel till att lära mig vad jag vill. Och det känns underbart.

Åh vad jag ser fram emot gröna fasans farväl. Vi ska ha ett litet grill-party boken och jag. Tillfredsställelsen av att få slita ut sida efter sida, riva dem i små tussar eller vika flygplan av dem och skicka dem in i elden. Se hur lågorna förtär och smälter ner alla grafer, derivator, Q,S,P,D,V,R, och bokstavssyndrom tills de blir till stoft. Mmmm. (Hallå nej jag är faktiskt ingen sadist!) Jag tycker bara verkligen, verkligen, genuint illa om min kursbok.


Postat av: Annika

Grattis! Du är grymt jävla bra!!

2010-10-12 @ 21:27:23
URL: http://annikagauffin.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-