Gremelinens födelsedag

2010-10-21 @ 17:33:51
Imorgon fyller Gremelinen 17 år och jag har ingen aning om jag ska ge honom. (Gremelinen är min lillebror Oskar - han påminner mig om de små slemmiga onda krypen i the Gremlins) Jag vill ge honom någonting personligt men det enda han gillar är typ att sitta nere i sitt gryt och spela dator. Vanligtvis brukar kreativiteten flöda inför Gremelinens födelsedag men just det här året har jag idé-torka. Jag har redan gett honom alla de mest ultimata och fulländade pressenter man kan tänka sig..

Tillexempel så har han fått ett usb kylskåp till sin jolt-cola, en airzooka, vattenbaserade kiss- och bajs tattueringar, en Pink-Floyd datamus, en lömsk trä-krokodil som kan klappra med tänderna, en assnygg Tshirt med en sjörövar kattunge, en AC/DC skiva...osv, inte verkar han använda någonting av det heller den otacksamma lilla lusen.

För att inte tala om mina egendesignade fillingarsom jag
designade och utformade persoligen för honom förra året




Eller denna fantastiska bild av mig själv i 17års åldern inramat
i en rosaglittrig hjärtram



(Han har inte heller nyttjat dessa pressenter)

Nu är klockan halv sex, stan stänger om en halvtimme, han fyller år imorgon..... Vad ska han få :S






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-