Happy-Playlist

2010-10-28 @ 00:22:19
Alla borde ha en lycko-playlist på sin Ipod. En som bara får användas i nödfall (då man vaknar och kaffet är slut, det regnar, man måste gå till plugget för ens cykel är stulen, man snubblar i en vattenpöl, blir blöt om strumpan och får ett paraply uppfällt i ena näsborredn då man försöker gå in till Lindellhallen) En playlist där varje låt fyller en med barnslig glädje och får en att må oförskämt bra. Har ni inga sådana låtar kan ni få knycka några från min Happy-playlist!

Thin Lizzy - Jailbreak
Billy Idol - Dancing with myself
Toy Dolls - Nelly the Elephant <---lycka i form av en elefant
Frank Zappa - Joes Garage <---funkar egentligen lika bra med de flesta Zappa
Fastball - The Way
Slade - Far far away
Guns N Roses - Dont dam'n me
<----varför är inte den här låten kändare för?
Pink Floyd - Money <--bakgrundsplinget från kassan som gör den extra skön
Green Day - Missery <--Jag tänker alltid på roliga skurkar som smyger omkring då jag hör denna
Deep Purple - Higwaystar <--Helst ska man köra motorväg då man lyssnar på denna


Försök lyssna er igenom dessa utan att le!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-