Sittningen

2010-10-06 @ 13:28:51
Lördagens sittning med Ekonomerna blev inte riktigt som förväntat. Till att börja med visade sig lokalen vara min gamla gymnasieskolas matsal. Det gav mig en konstig backflash. Grottmålningarna som min gymnasieklass gjort på väggarna fanns fortfarande kvar. Jag visade stolt upp min kära urtids-myrsluk som jag målat för länge sedan. Resten av kvällen var lite märklig, det var inte den optimala partystämningen. De var sådanna kontraster. Antingen var folk på tok för nyktra eller så fulla att de inte kunde stå på benen. Jag och Jossan gjorde vårat bästa för att landa någonstans mitt emellan och såg till att underhålla oss själva. Således slutade kvällen långt ifrån tråkigt!




Kolla snyggaste bildserien jag skapade! Det sjuka är att det är tre
olika hopp som jag bara random plåtat så att det ser ut som en serie.



Och så ett normalare kort. Riktigt normal blir jag aldrig på bild. Vi
tillbringade inte hela kvällen hoppandes och snurrandes barfota på en
parkering faktiskt.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-