Veckans klantighet

2010-10-16 @ 16:09:54
Igårkväll var jag hemma hos mina föräldrar på middag innan jag skulle jobba. En halvtimme innan jobbet bestämde jag mig för att snylta en mag-tablett av mamma. En sånn där med bra bakterier och PH värde som hjälper då man är stressad. Det var bara det att jag inte kollade så noga på förpackningen, och istället för en magtablett tog en sömntablett. Fy fan vilket helvette det var att jobba sen. Det gick ju såklart att jobba ändå, men jag var hur seg som helst och gäspade typ hela tiden....



Postat av: Anonym

Jag vet inte hur du gör det, men oavsett vad du skriver så blir det så sjukt roligt!



&angående inlägget här nedanför.

Vintern må vara överjävlig och ganska meningslös, men en västerbottensvinter med snö slår en regnig stockholmsvinter any day. Jag lovar! :)

2010-10-19 @ 19:27:10




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-