God morgon!

2010-09-19 @ 11:42:30
Godmorgon på er!

Det är morgon för mig i alla fall. Eftersom jag jobbade natt har jag legat och dragit mig fram tills nyligen. Det var en ganska harmonisk kväll igår. Det kom ganska mycket folk till Corona men alla gästerna var glada och trevliga och ingen tappade bort sin bricka. Mellan klockan halv ett och halv två är det nästan dött på gäster i garderoben men vi roade oss bäst vi kunde. En kille hade lämnat en långboard som jag och Dessi var busiga och tjuvlånade lite bland hyllorna.

Nu sitter jag här med dagens andra kaffekopp och börjar känna hur livet återvänder till mig. Jag ska strax klä på mig och sen så ska jag gå och rösta. Sedan blir det födelsedagsfika och (förhoppningsvis) fotboll hos Stefan. Ikväll blir det plugg och valvaka.




Postat av: Daniel

Jag använder redan den sidan så klart :P typ överbelastade den!

2010-09-21 @ 12:03:09
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-