Sol

2010-09-06 @ 12:34:05
Finns det någonting bättre än att vakna upp en måndagmorgon efter en tung helg, dra upp rullgardinen och mötas av varmt, mjukt, ljuvligt solsken i ansiktet. Trotts att jag skulle iväg och räkna iskokvanter, marginella substraktionskvoter och marginalkostnader var humöret på topp. Nu ska jag städa och sedan ska jag ut på en promenad i det fantastiska solskenet. Och på Ondsdag nästa vecka, då ska jag forsränna med några kompisar! Hurra! Det kommer bli awesome!







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-