Kärt återseende

2011-04-17 @ 18:45:40
Det är underligt hur det funkar med barndomskompisar. Man kan liksom vara ifrån varandra forever och känna det som om tiden stått stilla när man möts. Jag och Annica hade lika gärna kunnat vara 14 år igår. Endast alkoholen och sex-snacket förrådde mig om att så inte var fallet. Men hallå, ingen kväll som inehåller rock, vin och en jättestor kanin kan väl vara dålig?


Annica visar hur man ska träna då man får håll i skogen....



Inne på Harry B James - Queens of self entertaining?


Fina kaninen. Vet inte vem det är eller varifrån den kommer.

Fram till klockan tre rejvade vi loss innan vi började röra oss hemmåt. Annica hade pizza i frysen och jag var inte svårövertalad att hänga på. Klockan var omkrin fyra när vi snubblade in i Annicas kök för att göra mat.


Annica vaktade och såg till att pizzan gjorde sig ätbar



Själv höll jag uppsikt över köket ifrån mitt hörn






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-