Gott nytt år!

2011-01-01 @ 16:10:19






Efterfesten tog inte slut förrän klockan fem då jag och Jenny deckade i varsitt sovrum. Klockan nio på morgonen vaknade jag och kravlade mig ut i köket där jag släppte ner två treo och en resorb i ett stort glas vatten, sedan kravlade jag mig tillbaka till sängen. Att säga att lägenheten var stökig är en underdrift, jag hade en sopkvast men en snöskyffel hade varit mer användbart. Det kändes som att vakna i en soptipp. Burkar, papper, chips, popcorn, glas, flaskor, snus och kapsyler i ett hav. Överallt var det klibb och kladd. Men vi hade otroligt kul. Vardagsrumsgolvet förvandlades till ett dansgolv där vi alla efter 12 slaget fekkade sönder till gamla partylåtar.














Tack till er alla som gjort mitt 2010 obeskrivligt bra! Nu har vi ännu roligare 2010.

Daniel, du vinner mitt snygghetspris oxå ;)








Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-