Två år senare!

2012-05-30 @ 09:37:09
Jag läste en gång i "four four two" att det i praktiken är omöjligt för ett fotbollslag att lägga ner verksamheten. Oavsett hur lite pengar eller fans en klubb har eller hur lågt ner de klättrar i serierna så lyckas de trotts allt hålla verksamheten vid liv. Faktum är att det är lättarer att ta död på skadedjur än på en fotbollsklubb.

Samma ressonemang är tillämpligt på min blogg. Det har nu gått två år sedan jag skrev någonting här, jag är fattigare än på länge och mina fans (de åtta personer som en gång i tiden läste min blogg) har sedan länge slutat vänta på någon uppdatering. Allt pekar emot att det är dags för mig att kasta in handuken - men likt ett skadedjur - eller ett fotbollslag (förslagsvis hammarby) ämnar jag klammra mig fast i bloggvärlden ett liiiitet tag till åtminstone. Mestadels för att jag saknar att skriva. Vem jag skriver till just nu när mina fans övergett mig är väl frågan men jag skriver i alla fall.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-